Promocje

Katalog

Dostępność
Producent

Orientalna

Orientalna
Dieta orientalna jest dietą dalekiego wschodu. To połączenie filozofii Yin-Yang z zachodnimi założeniami doktora Haya. Yin-Yang to filozofia równowagi przede wszystkim dlatego doskonale odnosi się również do jedzenia i zachowania odpowiednich proporcji w przyjmowanych pokarmach. Dieta orientalna zapewnia szczupłą sylwetkę, długie ż...
Dieta orientalna jest dietą dalekiego wschodu. To połączenie filozofii Yin-Yang z zachodnimi założeniami doktora Haya. Yin-Yang to filozofia równowagi przede wszystkim dlatego doskonale odnosi się również do jedzenia i zachowania odpowiednich proporcji w przyjmowanych pokarmach. Dieta orientalna zapewnia szczupłą sylwetkę, długie życie a przede wszystkim chroni nasz organizm przed chorobami cywilizacyjnymi.

Posiłki należy jeść powoli celebrując niejako każdy kęs - warto.   Warto egzotycznie przybrać spiżarnię w: - kiełki wszelkiego rodzaju (sojowe, rzodkiewki - można kupić gotowe lub samemu wyhodować), - makaron sojowy, - sojowy tofu (może zastępować mięso lub mięso może zastąpić ten "serek"), - chińskie grzyby (krajowe też - dlaczego nie), - olej sezamowy (ew. słonecznikowy czy oliwę z oliwek), - przyprawy (chili, curry, imbir)   Dieta polecana dla osób z nadwagą a także dla osób zainspirowanych azjatycką filozofią równowagi. Dieta orientalna to nie tylko odżywianie - to odpowiedni styl życia, zdrowego życia. To równoważnia pokarmowa.  

Sekretem diety orientalnej jest utrzymanie odpowiedniej równowagi pomiędzy spożywanymi trzema rodzajami produktów: białkowych, węglowodanowych i neutralnych. Dania białkowe najlepiej łączyć je z warzywami i owocami (szczególnie soczystymi) i spożywać koło południa. Dań węglowodanowych nie powinno się spożywać z białkami - szczególnie wieczorem, natomiast produkty neutralne możesz dowoli łączyć z produktami białkowymi i węglowodanowymi.

Produkty białkowe: Ryby, jaja, mięso (polecam chude i drobiowe), soja, chudy nabiał, owoce morza. Produkty węglowodanowe:ryż (polecam długi, dziki), makarony (polecam sojowe, razowe), chleb, słodkie (m.in.: rodzynki, banany, figi) i soczyste owoce (m.in.: jabłka, cytryny, kiwi, truskawki, maliny) .

Produkty neutralne:warzywa, produkty pełnomleczne, grzyby, orzechy, oleje, przyprawy.

Przykładowy jadłospis: Śniadanie 142 kcal Sok marchwiowo - jabłkowo - pomarańczowy (200 ml - niskosłodzony), gruszka.  II śniadanie 20 kcal Sok pomidorowy (200 ml), seler naciowy (150 g).  Obiad 616 kcal Filet z dorsza w jarzynach zapiekany w folii (450 g), wino białe półwytrawne (120 ml). Podwieczorek 307 kcal Sałatka z garści rodzynek (20 g), orzechów włoskich (30 g), banana. Kolacja 247 kcal Warzywne risotto doprawione chili, imbirem, pieprzem i solą do smaku. Składniki risotta: kalafior (150 g), cebulka dymka (50 g), ryż (100 g), olej słonecznikowy (5 ml).


* Stosowanie tej diety należy rozpocząć po konsultacji z lekarzem.
Więcej

Orientalna  Jest 2 produktów.

Pokazuje 1 - 2 z 2 elementów
Pokazuje 1 - 2 z 2 elementów