Promocje

Katalog

Dostępność
Stan:

Dieta 1500 kcal

Dieta 1500 kcal
Dieta 1500 kcal to skuteczny sposób odchudzania i uzyskanie smukłej sylwetki.
Tygodniowo uda ci się pozbyć około 1,5–2 kilogramów. Taka dieta może być sposobem na zdrowe jedzenie, nie ma ograniczenia czasowego dla jej stosowania, gdyż nie powoduje ona szkody dla organizmu. Mogą na niej schudnąć również osoby otyłe i mężc...
Dieta 1500 kcal to skuteczny sposób odchudzania i uzyskanie smukłej sylwetki.
Tygodniowo uda ci się pozbyć około 1,5–2 kilogramów. Taka dieta może być sposobem na zdrowe jedzenie, nie ma ograniczenia czasowego dla jej stosowania, gdyż nie powoduje ona szkody dla organizmu. Mogą na niej schudnąć również osoby otyłe i mężczyźni. Dieta 1500 kcal opiera się na zasadzie „mało, a często”. Nakazuje ona zjadanie pięciu posiłków dziennie, co 3-4 godziny każdy. Tu dozwolona jest również kolacja, jednak nie powinnyśmy jej jeść później niż na 3 godziny przed snem.

ZESTAW  1:

Śniadanie:( 450 kcal ) Twarożek wiejski  200 g, chleb żytni razowy 2 kromki 60 g, mandarynki 3 małe sztuki 150 g, kawa zbożowa na mleku
II śniadanie: ( 112 kcal ) Surówka: seler korzeniowy 120 g, jabłko 1 średnia sztuka 150 g, olej sojowy ½ łyżeczki, herbata bez cukru Obiad:     ( 525 kcal ) Zupa jarzynowa 375 g, Makaron rurki 3-4 łyżki 50g, pieczarki 100 g, szynka wieprzowa gotowana 2 plastry, jogurt naturalny 2 % tł. 150 g, herbata bez cukru
Podwieczorek:     ( 112 kcal ) Sałatka owocowa: pomarańcza, suszone śliwki 15 g, kefir 2 % tł. 3 łyżki
Kolacja  ( 300 kcal ) Sałatka ryżowa z tuńczykiem: ryż 3 łyżki, tuńczyk w sosie własnym 50 g, ogórek zielony 100 g, papryka czerwona 50 g, kukurydza konserwowa 40 g, majonez 1 łyżeczka, herbata owocowa bez cukru

ZESTAW  2:

Śniadanie:   ( 450 kcal ) Kanapka z szynką i warzywami: Chleb żytni pełnoziarnisty 2 kromki, Margaryna 2 płaskie łyżeczki, szynka z piersi kurczaka 6 plasterków, cykoria 75 g, pomidor 130 g, kakao na mleku nektarynka
II śniadanie:   ( 112 kcal ) Brokuł gotowany 200 g, chleb pytlowy 1 cienka kromka, herbata owocowa bez cukru
Obiad:     ( 525 kcal ) Pieczeń cielęca duszona 120 g, kasza jęczmienna perłowa 4 łyżki 55 g, surówka: kapusta pekińska 150 g, papryka czerwona 100 g, kukurydza konserwowa 40 gram, kawa zbożowa bez cukru
Podwieczorek:     ( 112 kcal ) Kefir 2 % tł. 100 g, śliwki 150 g
Kolacja   ( 300 kcal ) Ser twarogowy chudy 2 plastry, jogurt naturalny 2  tł. 30 g, płatki pszenne 20 g, płatki żytnie 20 g, sok
marchwiowo - brzoskwiniowy


CZYTAJ WIĘCEJ>>
Więcej

Dieta 1500 kcal  W tej kategorii nie ma produktów.