Promocje

Katalog

Dostępność
Stan:

Rozdzielna (niełączenia)

Rozdzielna (niełączenia)
Doktor William Howard Hay opracował odchudzającą dietę, której główne zalecenia dotyczą niełączenia w jednym posiłku produktów białkowych i węglowodanowych a także nieprzekraczania dziennej dawki 1000 kalorii. William Hay stworzył dietę, która opiera się na spożyciu w ciągu dnia jednego posiłku węglowodanowego, jedneg...
Doktor William Howard Hay opracował odchudzającą dietę, której główne zalecenia dotyczą niełączenia w jednym posiłku produktów białkowych i węglowodanowych a także nieprzekraczania dziennej dawki 1000 kalorii. William Hay stworzył dietę, która opiera się na spożyciu w ciągu dnia jednego posiłku węglowodanowego, jednego białkowego i jednego składającego się jedynie z warzyw lub owoców. Chociaż metoda nie jest mocno restrykcyjna, istnieje kilka produktów, które należy wyeliminować z menu, a jest to cukier, kawa, napoje gazowane, mocna herbata, alkohol, białe pieczywo, czerwone mięso, wędliny, ciasta i ciasteczka oraz jedzenie typu fast food.

Należy jeść często, lecz w niewielkich ilościach, pamiętając o piciu między posiłkami, a nie w ich trakcie. W ciągu dwóch tygodni stosowania diety można zrzucić około 2,5 kilograma. Wydaje się to może niewiele, lecz zważając na fakt, że możemy jeść praktycznie wszystko (jeśli tylko nie łączymy białek i węglowodanów), to omawiany plan żywieniowy na pewno znajdzie swoich zwolenników. Według twórcy diety niełączenia, w procesie metabolizmu białka i węglowodany wymagają pracy innych enzymów, więc spożywając oba rodzaje tych produktów, żaden z nich nie zostanie dobrze strawiony, co może powodować odkładanie się tkanki tłuszczowej.

Podział produktów:
Węglowodanowe: ziarna, płatki owsiane, chleb razowy, karczochy, ziemniaki, piwo, słodkie owoce (np. figi, banany, dojrzałe gruszki, winogrona, rodzynki).

Białkowe:
Białkowe - Neutralne: oleje roślinne, margaryna, masło, oliwa z oliwek, śmietana, warzywa (oprócz ziemniaków), koperek, czosnek, kiełki, dymka, awokado, miód, otręby, wędliny, zioła.  

Produkty białkowe oraz węglowodanowe można bez obaw łączyć z produktami neutralnymi. Jeden posiłek w ciągu dnia powinien składać się jedynie z warzyw lub owoców, w kolejnym powinny dominować białka, zaś w następnym węglowodany. Między spożyciem dania białkowego i węglowodanowego powinny upłynąć co najmniej 4 godziny. W trakcie trwania diety niełączenia, należy wypić około dwa litry wody lub herbaty (zielonej, ziołowej, owocowej) między posiłkami. Po zastosowaniu diety niełączenia przez dwa tygodnie, większość osób traci około 2,5 kilograma. Niektórzy jednak pozbywają się aż 5-7 zbędnych kilogramów przy 3-tygodniowym programie.

Pamiętajmy, że jeśli chcielibyśmy stosować dietę doktora Haya dłużej, konieczna jest konsultacja z lekarzem.


CZYTAJ WIĘCEJ>>
Więcej

Rozdzielna (niełączenia)  W tej kategorii nie ma produktów.