Promocje

Katalog

Dostępność

Dieta 5 : 2

Dieta 5 : 2
Dieta dr. Mosleya - inaczej nazywany przerywaną głodówką - to kontrowersyjny program odchudzający. Zasady diety są bardzo proste - w ciągu tygodnia przez 5 dni jesz normalnie, a w ciągu 2 spożywasz zaledwie 1/4 swojego zapotrzebowania pokarmowego (przyjmuje się, że dla kobiet to 500 kcal, dla mężczyzn 600 kcal). Zdaniem dr ...
Dieta dr. Mosleya - inaczej nazywany przerywaną głodówką - to kontrowersyjny program odchudzający. Zasady diety są bardzo proste - w ciągu tygodnia przez 5 dni jesz normalnie, a w ciągu 2 spożywasz zaledwie 1/4 swojego zapotrzebowania pokarmowego (przyjmuje się, że dla kobiet to 500 kcal, dla mężczyzn 600 kcal). Zdaniem dr Mosleya najlepiej, jeśli owe 500 czy 600 kcal jest skondensowane w 2 posiłkach.Uwaga! Jeśli decydujesz się na przeprowadzenie tej diety, pamiętaj, że aby osiągnąć efekt w ciągu pozostałych 5 dni również powinnaś pilnować swojego jadłospisu i nie jeść za dwóch. Kaloryczność dobowa nie może przekraczać 1800 kcal, posiłki jedz regularnie i dziel je na 5 w ciągu doby. 

Śniadanie: Jajecznica. - dwa jajka średniej wielkości - pół łyżeczki masła (4 g) - sól, pieprz, szczypiorek do smaku - pół małego pomidora (ok. 70 g)
Przekąska Jabłko (ok 150 g - konkretnie wzięłam pod uwagę Pink Lady)
Obiadokolacja Sałatka z piersi z kurczaka z serem rokpol - 150 g piersi z kurczaka - łyżka sosu sojowego - sól, pieprz, majeranek (do marynaty) - 0.5 szkl poszatkowanej sałaty lodowej - duża garść rukoli (20 g) - 10 g sera rokpol (poniżej zdjęcie, żebyście mogli zobaczyć ile to jest na łyżeczce) - 1 łyżeczka oliwy z oliwek - pół małego pomidora (ok 70 g) - sól i pieprz do smaku

1.Jajecznicę usmażyć na maśle doprawiając solą, pieprzem i szczypiorkiem.
2.Podawać z pokrojonym pomidorem i świeżo zaparzoną kawą z mlekiem (75 ml 1% mleka) 

Obiadokolacja
1.Pierś zamarynować w sosie sojowym wymieszanym z solą, pieprzem i majerankiem (min. 1h).
2.Osączyć z marynaty i smażyć na dobrze rozgrzanej patelni grillowej. Na początku z obu stron na mocnym ogniu, potem zmniejszyć płomień i dopiec wewnątrz.
3. Usmażoną pierś zdjąć z patelni i ułożyć na desce, aby odpoczęła.
4. W tym czasie na talerz nakładamy sałatę lodową, rukolę, kruszymy ser i układamy pokrojonego na kawałki pomidora.
5. Pierś kroimy na mniejsze kawałki, dodajemy do sałatki.
6. Całość polewamy oliwą z oliwek, doprawiamy solą i pieprzem. Kalorie We wszystkich posiłkach - 563.5kcal 

* Stosowanie tej diety należy rozpocząć po konsultacji z lekarzem.
Więcej

Dieta 5 : 2  Jest 2 produktów.

Pokazuje 1 - 2 z 2 elementów
Pokazuje 1 - 2 z 2 elementów