Promocje

Katalog

Dostępność

50/50

50/50
Dieta 50/50 jest wybawieniem dla wszystkich tych, którzy chcą sobie nieco pofolgować. Problemem wielu diet jest przede wszystkim to, iż kiedy raz złamie się dany harmonogram, często wykluczona jest możliwość do natychmiastowego powrotu do niego. Bardziej rygorystyczne diety wykluczają taką możliwość nawet na miesiąc lub też i dłuższy okre...
Dieta 50/50 jest wybawieniem dla wszystkich tych, którzy chcą sobie nieco pofolgować. Problemem wielu diet jest przede wszystkim to, iż kiedy raz złamie się dany harmonogram, często wykluczona jest możliwość do natychmiastowego powrotu do niego. Bardziej rygorystyczne diety wykluczają taką możliwość nawet na miesiąc lub też i dłuższy okres czasu. Ponadto dietę należy rozpoczynać od początku. Najtrudniejszym okresem dla osób stosujących dietę są pierwsze dni, pierwszy tydzień. To wtedy właśnie pokusa jest największa i pomimo szczerych chęci kuracjusze dają się przezwyciężyć swoim przyzwyczajeniom i zachciankom.

Twórca diety 50/50, James B. Johnson, przetestował ją sam na sobie. Przygotował ją według własnych zaleceń, czerpiąc z doświadczenia w korzystaniu z innych diet. Stosując dietę 50/50 dużo łatwiej jest osiągnąć wyniki, gdyż mamy do czynienia z ciągłymi zmianami. Mowa tu nie tylko o wartościach kalorycznych posiłków, ale także o tym, co jest ich przedmiotem. W dni „chude” trzymamy się ścisłej diety. Staramy się zjadać jedynie 25-35% tego, co w dni „tłuste”. Dni chude następują bezpośrednio po tłustych, na przemian.

To ty decydujesz, kiedy przypadają, i czy przypadkiem nie można ich przenieść, na przykład wtedy, kiedy planowana jest rodzinna uroczystość. Jest to ogromny plus, dzięki któremu wiele osób tak ceni sobie tą kurację. Choć dieta nie nakłada żadnych restrykcji co do spożywanych posiłków, to budując swój jadłospis, sprawując kontrolę nad kaloriami, warto jest pamiętać o tym, że im mniej będziesz folgować sobie w dni tłuste, tym szybciej kuracja przyniesie upragnione efekty.

Przygotowania do diety rozpocznij od ustalenia dziennej kaloryczności, która powinna być dobrana z uwzględnieniem własnej aktualnej sylwetki, trybu życia. Kobiety, które prowadzą siedzący tryb życia w dni chude nie powinny spożywać więcej aniżeli 1000kcal. Optymalna liczba to 800kcal. Autor diety podkreśla, iż liczyć kalorie należy tylko przez pierwsze dni. Później sami będziemy już wiedzieć, co możemy spożywać i w jakiej ilości.


CZYTAJ WIĘCEJ >>
Więcej

50/50  Jest 1 produkt.

Pokazuje 1 - 1 z 1 pozycji
Pokazuje 1 - 1 z 1 pozycji